24 d’octubre 2007

El Vesubi nevat


Des de divendres passat han estat uns dies molt freds. Hem passat d’anar en màniga curta a posar-se tota la roba d’hivern que portàvem.
Pel que es veu ja feia anys que el fred no havia arribat amb tanta força a Napoli. La veritat és que ho hem passat un poc malament perquè no ens esperàvem aquesta baixada de temperatures, però si més no ens ha deixat una vista esplèndida de l’exuberant volcà.
Cal dir que el fred m’ha deixat unes angines de les quals encara m’estic recuperant, però ja estan quasi superades.

A presto!

2 comentaris:

Cris ha dit...

Quina vista més privilegiada, vull dir, quin moment més privilegiat, vull dir... ets un privilegiat! M'alegre que estigues millor de les angines eixes, ja ens tenies preocupats,cuida't! Besets des de Senyera

irina ha dit...

Hola guapet!!! Com va? per ací tot perfecte...La teta et seguis de propet, cada dia entre per veure si ens contes coses noves...
saps? ja estic a jornada completa i estic hiperfeliç, per fi soc mileurista!!! A pasqua no te'n vages a cap lloc que va la teta a visitar-te, eh? ja estic mirant coses...

Has vist a llorenç? es superguapo... a Nadal el coneixeras

Si veu les fotos la mare es pensara que no fas res mes que eixir de festa... t' ho montes poc be...

Un besot xxl.
Parlem diumenge des de casa l'abuela.
besets de tots els de casa ...